آتیلا حجازی، سرپرست جدید استقلال کیست؟ ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی بازیکنان استقلال راضی از جدایی خطیر| بازگشت آرامش به قلب استقلال؟ جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تیرحامیان مدیران امتحان پس داده استقلال به سنگ خورد حجازی: ۵ فینال پیش روی استقلال باقی مانده دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها
سرخط خبرها

رونالدینیو در تورنمنت زندان پا به توپ می‌شود

  • کد خبر: ۲۰۵۴۸
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
رونالدینیو در تورنمنت زندان پا به توپ می‌شود
زندانی که رونالدینیو به دلیل همراه داشتن پاسپورت جعلی پاراگوئه‌ای در آن به‌سر می‌برد قصد دارد یک تورنمنت فوتسال برگزار کند.
به گزارش شهرآرانیوز، رونالدینیو، اسطوره برزیلی دنیای فوتبال اخیرا در مرز پاراگوئه و برزیل به دلیل در دست داشتن پاسپورتی جعلی توسط پلیس مرزبانی این کشور دستگیر شد. با اینکه دادستانی پاراگوئه پیشنهاد کرده بود او با مجازات زندان مواجه نشده و به جای آن با پرداخت جریمه نقدی آزاد شود، ولی قاضی دادگاه حکم داد که رونالدینیو تا زمان بررسی بیشتر پرونده باید در زندانی در کشور پاراگوئه محبوس باشد.

حالا بر اساس گزارش‌ها زندانی که رونالدینیو این روز‌ها در آن محبوس است قصد دارد تورنمنت فوتسالی برگزار کند که رونالدینیو در آن حضور خواهد داشت. رونالدینیو ممکن است تا شش ماه در این زندان محبوس باشد.

برنده توپ طلای سال ۲۰۰۵ در حال حاضر در پایتخت پاراگوئه، در زندان آسونسیون محبوس است. روزنامه برزیلی اکسترا امروز با انتشار خبر مورد اشاره اعلام کرد که مقامات این زندان تصمیم گرفته‌اند از فرصت حضور رونالدینیو در زندان‌شان نهایت استفاده را ببرند و به همین دلیل به فکر برگزاری یک تورنمنت فوتسال افتاده‌اند.

این تورنمنت فوتسال قرار است دوشنبه آینده در محل زندان آسونسیون آغاز شود. البته رئیس زندان در گفتگو با روزنامه برزیلی می‌گوید انتظار ندارد رونالدینیو در این تورنمنت شرکت کند. به نظر می‌رسد رئیس زندان قصد دارد اتهام برگزاری این تورنمنت تنها به دلیل حضور رونالدینیو در زندان را از خود رفع کند. او به روزنامه اکسترا گفت:" ما انتظار نداریم رونالدینیو در تورنمنت فوتسال ما شرکت کند، ولی او اگر این کار را بکند ما خیلی خوشحال خواهیم شد".

در این تورنمنت ۱۹۴ زندانی در قالب تیم‌های ده نفره با هم رقابت خواهند کرد. برخلاف فیلم‌های سینمایی معروفی مثل فرار به سوی پیروزی و مین ماشین، در این تورنمنت هیچ زندانبانی حاضر نخواهد بود و زندانیان تنها با هم رقابت خواهند کرد.
 
منبع: ورزش‌سه
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->